Kemmel en Halle
Beste leden,
Jawel, we zijn al halverwege het seizoen! Tijd gaat snel als je u amuseert 🙂
Afgelopen zondag stond bij groep C de rit naar Kemmel op het programma. Een geslaagde editie waar de weergoden ons ook gunstig gezind waren (op een verdwaald buitje na).
Op zondag 31 mei reden groep A en B gezamenlijk naar Halle. Hier ook alleen maar tevreden deelnemers die het glooiend parcours met succes hebben volbracht.
In het fotoalbum van 2026 kan je een aantal foto’s terugvinden van beide ritten.
Volgend weekend staat de Ardennentrip (nu ja, dit jaar een beetje noordelijker, lees regio Valkenburg) op het programma in een organisatie van ‘de jonge gasten’. Voor de deelnemers werd vandaag extra info verstuurd per mail.
Sportieve groeten!
